ÅSELE MARKNAD 2008 by emma and linn

herregud..
vilken jävla kväll














 ÄLSKAR DEN HÄR!



 posarna på toan



supergrisen





efter denna stund (typ vid halv 11) blev jag alldeles för full och vägrar visa några bilder in public. sorry!

här är klockan kanske.. 3?

emma sminkar sig i spegeln på en vit volvo.. i den sov 2 lite mindre glada tjejer. vi gick efter ett tag..





 
en sliten krigare tackar för sig.. riskakor, korv och digestivekex mitt på vilhelminavägen kl 7 på morgonen
det var trevligt!

jag har sammanlagt 23 myggbett på mina ben.. inte så skönt om jag ska vara ärlig.
tack bästa bästa toppenemma för en lördag med högsta betyg. hoppas bilderna är lika roliga som jag tycker att de är..
endast dem med VIP får se bilderna mellan 23-03. hihi..

Kommentarer
Postat av: joli

jag har vip va!!!? :D

2008-07-21 @ 19:17:48
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0