inte att leka med

jag tror att mitt bloggliv börjar nu. det skulle vara trevligt ändå måste jag säga.
vi får väl se!

har hur som helst inte gjort så mycket idag. lite urinetown på morgonen ("lite" innebär 3 timmar för den som undrar) och sen småföretagande, en snabb lunch, lite lånande av mikrofoner och sen hemresa.
slappade lite hemma och åkte med mamma för att handla CD skiva att bränna ut musiken till i morgon på. har ju pa100 i morgon på bräntis, vi får väl se hur bra det går med den saken. förhoppningsvis bra! men med tanke på att det blir urinetown hela kvällen och att jag inte kan två av mina sex corelåtar så vore det nog bättre att jag tränade på dem istället för att sitta här..

aja, snart middag och bilfärd till skolan. blir nog troligtsvis promenad hem eftersom att mamma har ena bilen och pappa den andra. ja,prommenad eller buss? jag tror jag väljer buss. jag är inte den första att gå 1,5 mil hem..

min fjärde och sista bikini inför thailand.. like it!

                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0