"vad i hela världen?"




nu kanske du tänker: "vad är det här för bild? är det två personer? med levande ljus i bakgrunden? i ett badkar?!  med badskum? posar de till och med?! vad menar hon med det här?"
då ska jag berätta för dig att det här är mina kära vänner emma och ingela, fotade av en usel mobilkamera i ett väldigt mörkt rum för någon dag sen när vi hade bastukväll i emmas källare. emma och ingela var i gasen och pratade högt och skålade i det bubblande badkaret. det här var en trevlig kväll det. ofyllig för min del, men trevlig!




här är ytterligare ett under med min mobilkamera. på den här bilden kan man ju faktiskt skymta en tv i bakgrunden. det man undrar över är dock: "vad fan är det för äckligt i glaset?" jag kan tillägga att det var en god sörja, gjord på hallonsprit, en halv banan, sprite och jordgubbar. det var melissa (inneboende köksapparat hos emma) som gjorde den tillsamman med lite is. den blev en succe den där banan/jordgubb/hallon drinken.



fint glas är det också!



nej, vet ni vad? jag har julstädat. lite i alla fall. nu ska jag se om mamma vill ha hjälp med något mer, annars ska jag ta och packa min träningsväska. och förresten! i kväll är det utförsäljning på vila på umestan. evelina hade fyndat en skitsnygg spetsklänning som passar perfekt till nyår på den där tillställningen sist. jag ska fynda jag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0