uppe med tuppen

klockan är halv tio och jag har varit uppe sen sju. vi var i ersmarkskyrkan i morse och lyssnade på lisa när hon sjöng på julottan. det var bara vi och en massa andra gamlingar där, men stämningen var mysig, trots att jag satt där och gäspade lite för ofta än vad som är tillåtet. nu ska vi dricka lite kaffe här hemma och sätta igång dvd:n pappa fick igår: sunes jul. det kommer bli kalaskul det här känner jag på mig. senare idag ska jag till hippo och rida simzon - ska ut i skogen och skritta lite och bara njuta av att vara ledig. i morgon kör allt igång igen med den härliga mellandagsrean. jag jobbar varje dag fram till nyår. mmm - jag gillar de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0