tittar ut och ser inget annat än ett mörker

god morgon! det är inte en god morgon för mig. det är slask, jag känner mig inte på topp och min tröja sitter för tight. i-landsproblem, jag vet.. MEN så är det!

idag ska jag sola (tack gud för solarium) och köpa mig ett träningskort. jag måste verkligen ta tag i det här nu, blir ju bara fetare för varje dag som går känns det som.. hejochhå

hur ska jag toppa gårdagen? måste komma på något riktigt fulirigt.. när man är ledig hela dagen så kan man jufippla på och tänka ut smarta saker till bloggen. måste erkänna att idag är inte en dag med idéer, känner mig mest less om jag ska vara ärlig. nej - nu måste jag skynda mig till bussen. (måste säkert springa, hallelu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0