thursday

tog mig från jobbet tidigare än vad jag trott. klockan sju stod jag och elias utanför rut och var på väg till sushibaren. väl där tyckte jag att det luktade allt annat än gott så jag bestämde mig helt enkelt för att vi inte skulle äta där. elias bönade och bad och det slutade med att jag var tvungen att bjussa honom på mat på subway bara för att få honom att sluta tjata. vi mumsade på mackor och skrattade och hade oss.. åkte buss till linn där vi mötte upp självaste linn öjbrandt och här har jag nu suttit, ätit pepparkaksdeg och läst på argalappen.se. en helt okej trevlig kväll med andra ord! i morgon bitti ska vi upp för att se på musikarnas luciatåg med närmare 100 personer som är med. det kommer bli grymt. det blir ju inte sämre för att våra syskon är med och sjunger. lite mer stämning då på något konstigt vis.. annars är jag ledig i morgon, det känns brabrabra. jag ska sola. och? mer? jag vet inte.. på kvällen ska jag stå för fikafixandet på luff så.. det är väl mina planer för morgondagen. känns skönt att inte ha så mkt för mig!

(personalfest på lördag- kommer bli allt annat än lugnt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0