tankar om att sova över hos någon, linn 19 år gammal tänker till

hej och hå. idag säljer jag presentkort till söta små tanter! det är verkligen de som kan vara de gulligaste kunderna.. åh. den som jag just expiderade var hur fin som helst, jag ville bara krama om henne och be henne göra mig sällskap hela dagen lång. det borde finnas fler som hon! pigga och alerta och pratglada och trevliga. precis som mig!

i kväll jobbar jag till halv åtta, centrum har öppet till nio! tror dock att jag får springa hem lite tidigare om det blir lugnt.. jag ska till linn (i kväll igen!) och umgås och kanske även sova över, precis som man gjorde när man var liten. jag minns speciellt en gång när jag sov över hos linn och var i en orolig period av mitt liv.. det hela slutade med att pappa fick komma och hämta mig efter att jag grinat i telefonen och klagat över att jag inte kunde sova. det bör påpekas att jag var otroligt peppad på att sova över hos linn och att det hela bara kändes som ett misslyckande från min sida. hoppas att övernattningen går bättre för mig i kväll än vad den gjorde den där gången för några år sen..

nu ska jag äta min kalla korv (micron är inte som den ska) och dricka lite proviva för att sluta med en kopp kaffe och en pepparkaka. en höjdarlunch..

Kommentarer
Postat av: lisa

haha, jag minns den där grinkvällen!

2008-12-11 @ 14:50:39
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0