strax efter tolv en ledig söndagsförmiddag

det finns dagar som idag, när jag bara älskar att jag är ledig. mamma väcker mig halv 11, jag äter frukost, mamma och pappa går ut med hunden, jag är heeeelt ensam hemma (det händer väldigt sällan nu när pappa varit hemma i 3 månader) och jag får bara ta det hur lugnt som helst. idag ska vi julstäda hela huset och jag känner ingen stress alls. sitter här i mjukiskläder och funderar på om jag ska ta mig till mariehem senare idag på födelsedagsfika hos emma frennesson som jag inte träffat på år och dar. klockan fem är det dags för bodypump, träningsvärken har äntligen släppt nu så nu ska jag köra stenhårt igen. kanske inte lika stenhårt som förra gången (har ju faktiskt haft sån träningsvärk att jag inte kunnat träna på fyra hela dagar). jag ska nog ta det en gnutta lugnare i alla fall! i morgon och tisdag kommer det nog bli galet på jobbet, dock gillar jag ju när det är sådär apmycket folk så det ska nog bli kul. stress är bra på jobbet, däremot blir jag galet trött när jag kommer hem. man måste nog hitta balansen därimellan så man inte dör när man kommer hem för att det har varit så mycket på jobbet. nå, nog om detta!

idag någon gång har jag även tänkt publicera nummer två på linns topp tio 2008. det är inte långt från toppen nu. de som har hjärnan med sig har säkert redan listat ut vilken nummer ett kommer att vara, ni andra måste ju helt enkelt vara lite trögtänkta. jag har inte gjort annat än att snacka om den här låten känns det som.. jaja, nu ska jag ta tag i moppandet och dammandet. ha en trevlig dag, jag ska i alla fall göra mitt bästa av att njuta av dagen då jag faktiskt är ledig. hejochhå!

idiotjävel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0