sjukdom på gång?

snacka om att jag är död. helt slut i kroppen efter dagens jobbpass. jag börjar undra om jag är på väg att bli sjuk, för så här trött kan man väl inte bli av att bara jobba?

nu är lilla kusin thea här. hon är verkligen världens finaste unge. alltid glad och kan leka själv utan problem. nu den senaste tiden har hon varit in i mitt rum, pekat på datorn, sagt da och vovvov, mamma och pappa, skrattat och gått ut igen. hon har självklart stängt dörren efter sig varje gång. sen har hon sprungit till köket och skrattat. hon är att bra go min kusin!





nu ska jag dega i soffan och se på harry potter på tv. de där böckerna är bra mycket bättre än vad jag hade trott från början när jag började läsa dem..

Kommentarer
Postat av: Anette

Kom och hälsa på snart! :)

2008-12-27 @ 21:09:03
URL: http://aaanette.blogg.se/
Postat av: Anette

Elvis bor bara med oss tills han blir upphämtad. Han är dryg att ha, men den som är minst busig och snällast..

Vi/jag är hemma mest hela tiden så om du har energi att hälsa på nån kväll så äre bara att skicka iväg ett sms och kolla så jag är hemma :)

Det börjar arta sig här nu.. Rätt skönt faktiskt, lite nya tapeter och en ny tvättmaskin så är det perfekt!

2008-12-28 @ 01:51:41
URL: http://aaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0