segsöndag

jobbet idag var hur segt som helst, jobbade själv eftersom att de var så lugnt.. väldigt tråkigt måste jag erkänna. har mått oförtjänt bra idag, ingen ångest och bara huvudvärk.. det är härligt!

elias är här nu och vi ser bara på tv och tar det lugnt. snart är det dags för svenska hjältar, jag minns det från förra året - jag och mamma satt och grinade hela tiden. just när man torkat tårarna så var det dags igen. vi bölade på i närmare två timmar.. i kväll är det dags igen!

sen har min syster tipsat mig om en ny bra låt.. det här är typ ett moment som "a fine frenzy - almost lover".. den här låten är BRA!


Kommentarer
Postat av: lisa

hon är skitbra den här tjejen! :)

2008-12-14 @ 22:34:21
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0