plötsligt händer det

vissa dagar är min far extra kul. som idag. han har dansat i köket, prövat tomteutstyrseln med tillhörande pälsmössa och konstig dialekt och går hela tiden runt och sjunger "ute faller snö, inne faller mjäll" (ni vet - ute faller snö, i spiltan blacken står...) just nu hör han en dansbandsversion av "rudolf med röda mulen", han skruvar upp, sjunger med och dansar. man kan nästan tro att han varit nere i glöggrytan lite för länge och sörplat.. men så är inte fallet. han är allt bra ibland min käre tomte-far.



(det är han som flyger omkring där i gul tight dress)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Gud va kul :D



Och God Jul!

2008-12-24 @ 13:43:50
Postat av: caroline

god jul linn! visst ses vi i hemavan när det skålas in ett nytt år? ;)

2008-12-24 @ 18:45:10
URL: http://socaci.blogg.se/
Postat av: ANNIS

Jag är kanske mest avis i hela världen på din pappa gällade den här fallskärmshoppningen! Men, someday somehow ska jag göra det också!LÄÄÄÄNGTAR! God jul förresten Linnsan, hör av dig så snackar vi julklappar!(Eller snygga killar eller nått?) :)

2008-12-25 @ 00:00:18
Postat av: Alina

Hoppas du haft en bra julafton! :)

2008-12-25 @ 00:01:51
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0