morkullevägen 18c, the place to be

befinner mig på morkullevägen och äter yoghurt som gick ut den 4 november, den smakar ypperligt! jag, linn och elias gjorde sällskap till linn efter vi varit i stallet och nu sitter vi här och lyssnar på joddling som låter som skit. elias äter nudlar och linn serverar julmust. linn har tänt ljus och stämningen är på topp. vi är som värsta familjen.. ja. familjen.

prison break kl 22 och i morgon blir det faktiskt dags för dietisten. det är nog precis det jag behöver! nu ska jag se till att mata mitt barn elias som leker med nudlarna och skakar på huvudet samtidigt. sa jag förresten att han brutit armen? jag måste hjälpa honom nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0