mellandagsrea

aaaaaaaaah. det är det enda jag kan säga om dagen idag på rut. galet!

i kväll är det faktiskt shake på ersboda folkets hus. det är typ logdans fast inne. ja.. styrdans. vad ni vill kalla det. jag är sugen, har varit det länge - men mest sugen är jag ändå på fest. så det blir fest i kväll hos acke, tar oss nog inte ut någonstans utan stannar där hela kvällen. eftersom att de inte går några bussar får min käre far hämta mig i natt - i röbäck. han hade nog hellre velat att jag skulle farit på dans. börjar 10 i morgon och de lär nog bli lika mycket folk här då så det känns inte kul att vara bakis - därför blir de nog rätt lugnt i kväll. även om det inte är det jag vill..

nu ska jag ägna mig åt lunchätning så jag orkar med hela den här hektiska dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0