linns "julkalender"

jag har beslutat mig för att publicera en egen liten julkalender här. ha inte för höga förväntningar, den kommer vara skitdålig och bara innehålla de 10 låtar som jag tycker har varit bäst under året som gått. alltså - nedräkning från 10e plats till 1a plats. den som har huvudet med sig kan ju säkert lista ut vilken som kommer bli nummer ett.. någon som vågar sig på en gissning?

(okej, inga höga förväntningar. jag kommer säkert glömma bort o räkna ner..)

och förlåt till alla er som hade väntat er en bild på min pimpade gran på rut. det blåste, granen föll och många kulor gick sönder. vi rätade upp granen, puffade till den igen och den föll ytterligare en gång. jag hann helt enkelt inte fota den innan den kraschade i backen. tyvärr. inte för att jag tror att någon just för tillfället sitter och gråter för att denne inte får se min pimpade (och otroligt snygga!!) julgran, men ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0