lilla julafton med släkten

pepparkaka + ädelost = en god kombo! konstigt nog,

sitter och väntar på tjocka släkten. har varit i stallet på morgonen och fick skynda mig hem, "det är så mycket att göra". när jag väl kommer hem får jag knappt duscha för att vi har så mycket att förbereda inför kalaset. ute ur duschen klär jag på mig, sminkar mig och städar undan på mitt och lisas rum, sätter upp två ljuslyktor och torkar av handfatet i badrummet. ja, det var allt. tog inte så lång tid om jag ska vara ärlig. det är något vi har gemensamt i den här familjen - stress. alltid denna stress. nu ligger i och för sig pappa och vilar i tv-rummet, mamma sitter och läser tidningen och jag har den bärbara datorn i mitt rum och bara glassar. det är först om en halvtimma det är dags för gästerna att göra sin entre så vi väntar bara på dem. lisa jobbar på caféet idag, jag blev väckt 2 gånger av henne i morse. tydligen hade inte brödet kommit så det var välda problem. söta lilla lisa, ringer till syster när det krisar.

jag gillar britneys nya album. jag är nog en typisk britney-tjej. det gör lite ont att erkänna det men sån är sanningen. jag gillar britney spears, har alltid gjort och kommer nog alltid att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0