jag ångrar mig

hade ju tänkt att åka o träna i kväll, det var dags för step dance kl 1830. hela dagen har jag som bara väntat på att åka iväg. nu kommer mamma hem, hon ser att jag knappt kan gå och hon undrar om jag har kissat på mig eller vad jag har gjort. jag svarar att jag har en sån grym träningsvärk att jag knappt kan gå. hon frågar mig varför jag är påväg till garaget och jag svarar med att säga att jag är på väg dit ut för att hämta träningsbagen som jag ska packa lite träningskläder i. hon bara suckar och säger: linn, du ska inte träna i kväll. du som gått friskvård borde väl veta bättre. nu har jag tagit mitt förnuft till fånga. jag kan ju faktiskt inte ens gå. stötte i bordsskivan med låret nyss och det gjorde riktigt ont. kan inte ens sätta mig ner i soffan utan att "oja" mig. nej, jag tror träningen får vänta någon dag till...

Kommentarer
Postat av: Linda

Då är vi två som får vänta! :)

2008-12-18 @ 18:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0