inlägg nummer 500

jobb idag med ett avbrott mitt på dagen för intag av köttfärssås och spagetti. efter jobbet blir det slussning till hippologum och därefter hämtning av pappa för att ta sig hem och bara ha en mysig idol-kväll med familjen. vi umgås alldeles för sällan, det är alltid någon som är på vift. som i kväll till exempel: lisa kommer hem halv 9, jag kommer hem vid 8 och mamma kommer hem vid elva. de enda duktiga i vårt hus på att befinna sig hemma är faktiskt hunden och pappa. vi andra har lite för mycket oro i kroppen och kan inte bara vara. så är fallet!

nu ska jag se till o klä på mig, ligger lite bättre ute i tid idag än igår (jag behövde inte springa till bussen, däremot kom den precis när jag gått över vägen och ställt mig på busshållplatsen.. jag har inte missat bussen sen jag gick i skolan. peppar peppar!)


i kväll avslöjas nr 9 i linns topp tio 2008!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0