humörsvängningar

HALLELUJA! jag har börjat träna. i morse klev jag och systeryster upp tidigt för att hinna med usm innan skola och jobb. jag känner mig duktigare än duktigast idag. värre blev det när jag kom till jobbet och fick veta att det strulat sig med lite grejor som jag beställt.. humöret sjönk till bottennivå och jag sa till julia "jag tror jag brinner". det var inte riktigt så jag menade men. humöret blev turligt nog på topp igen efter att ROBIN kommit in i butiken för att hälsa på. jag tror att jag bara stod och gapade i sisådär 4 sekunder. (för er som inte vet någon bakgrundsfakta om det här. han har bott i spanien och skulle inte komma hem förrän vid jul). väldigt kul att se honom igen! nu sitter jag och äter tonfiskmacka och ett vinglas med vatten, har just varit och köpt hårprodukter (ta 2 betala för en på loreals sortiment) och en fet vinterjacka. jag ser ut att väga 110 kg med den på men det kan det vara värt, den är i alla fall varm och gosig! i kväll ska vi ha personlig styling på rut, håller på att plocka fram massa kläder till det nu. det blir med andra ord en lång arbetsdag, kommer vara hemma tidigast 9.. det ska hur som helst bli kul att styla om 5 personer, det kan nog bli något :) i kväll när jag kommer hem ska jag försöka hinna publicera nummer sju på linns top tio 2008 också..

Kommentarer
Postat av: ANNIS

Låter skönt med en fläsk-jacka att gömma sig i såhär i vinterburret! DU MÅSTE LÄSA MIN BLOGG, för jag har uppdaterat, mest för din skull! :)

2008-12-10 @ 18:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0