here we go again...

jag blir aldrig mätt, jag är aldrig hungrig. men. jag är alltid sugen på något. det är mitt problem. nu har jag faktiskt ringt till en dietist som ska hjälpa mig med kosten, jag blir faktiskt galen av det här! kan ju bara komma goda ting från en dietist, det kan ju knappast bli sämre. nu har jag även köpt ett träningskort, ser fram emot att börja träna. har tänkt mig dit på söndag, ska kika vad de finns för pass att välja mellan och dra med mig min syster. ska även börja rida en häst någon gång i veckan, bland annat i morgon och på lördag. nu börjar mitt nya liv (igen..) fast denna gång på riktigt! (HOPPAS att jag håller det. nu har jag bara mig själv att skylla, har alla förutsättningar för att de ska gå vägen)






















nu bär det av till linn öjbrandt på mariehem,
 vi ska julmysa och bara ha det trevligt!




Kommentarer
Postat av: moi mooooi

jag snor några bilder av dej! :D

2008-12-04 @ 20:29:37
Postat av: moi moooi

jag snor några bilder av dej! :D

2008-12-04 @ 20:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0