GOD JUL

nu är det faktiskt julafton. jag har varit i röbäck och hälsat på trevliga människor och varit med emma och solat (är nu brunare än när jag kom hem från egypten, nästan i alla fall..) och käkat lite karra och sett på televisionen.

hittade en trevlig, kul grej på www.favoriternas.se/annasara

Dessutom så hände det en rolig grej igår kom jag på, så här var det. Jag, Lisa och Ellen kommer hem till Lisa. När Lisa går förbi linns rum och hälsar på Linn hälsar hon tillbaka med värsta surrösten. Man kan tänka sig att hon såg sur ut liksom. När Ellen går förbi möts hon av samma hälsning, och sedan när jag går förbi så får jag värsta glada hälsningen och kanske det fetaste smilet! (Ni som inte känner till systrarna Rydelius - de har grymma munnar! Hur stora och SNYGGA som helst. Detta leder till att när de ler så täcks halva fejjan av munnen liksom.) LINN BLAV GLAD AV ATT SE MIG. Är inte det ett good sign? Antingen beror det på att hon tycker om mig lite ( och hur ärofyllt vore inte det?) eller så beror det på att hon tycker att jag var ful i håret eller ful överhuvudtaget vilket innebar att hon kände sig snygg. Ja, nått av det var det helt enkelt. Dessutom gillar jag hennes stil. Hon ligger alltså inne på sitt rum, nerbäddad med kläderna på under täcket och tror på riktigt att hon förtjänar att vara lat. "Jag skulle träna klockan fem, men det blev som inte. Och nu, jag menar, det här är första gången på väldigt länge som jag är lat. Åtminstone den här veckan (det var måndag). " SÅKLART DU FÖRTJÄNAR ATT SLÖA LINNSAN. Även fast dina argument är sämre än staffan. Men du vet ju hur det är, jag stödjer dig helt och fullt ut, för jag tycker att det finns alldeles för få som är som som eran familj.


god jul allesamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0