foolish games

klockan är exakt 24.00, är just hemkommen från emma. det var helt enkelt alldeles för länge sen vi sågs på riktigt. jag gillar verkligen den där kvinnan. som när hon berättade om p3:s utbud på musik, jag vred mig i sängen av skratt. ja, hon är allt bra.

20 minuters solande resulterade i en MYCKET brunare linn, helt galet vilken skillnad det var. jag höll nästan på att tappa hakan när jag såg resultatet. jag ska se till o sola ytterligare en gång innan nyår, det borde jag ju hinna med, vore konstigt annars.. linn och emma = brunast i hemavan, eller hur var det där?

hur som helst. jag känner mig rätt less. på vädret, på min mage, på mig själv, på dig. jag vill ha ljusare tider. tur är väl att allt inte är becksvart. jag har ju faktiskt många glädjeämnen i mitt liv som jag måste ta vara på. jag har ett hem, många goda vänner, ett perfekt jobb, ett fritidsintresse, pengar och god hälsa. jag måste omprioritera lite känner jag..
 

i morgon ska jag lägga in en bild på mig när jag har på mig mitt nya inköp från rut idag. jag är ju ledig i morgon så då hinner jag förhoppningsvis hitta på något kul på bloggen (som typ förra dagens outfit som blev otroligt uppskattad). ska även försöka läsa igenom kompendiet jag fick av dietisten och ta mig till usm för lite träning. ska även umgås lite med min magsjuka syster. åh. jag tar i trä!

Kommentarer
Postat av: Öjbrandt

Jag väntar fortfarande på dagens outfit! ;D

2008-12-18 @ 14:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0