det sket sig igår för mig

jag skulle vara duktig igår. hade planerat att åka till stallet, skynda mig hem, sätta mig vid datorn och lägga in bilder från egypten. jag skulle maila, föra över pengar och bara ha en datakväll.. sen då? jo jag kommer hem, pratar lite med lisa, sätter mig vid datorn.. och internet vill inte fungera. vårt nya perfekta trådlösa internet har redan börjat fucka sig. härliga tider! även om det har lyckats laga sig till i kväll har jag ändå inte tid att lägga upp några bilder. ni får helt enkelt vara duktiga o vänta tills det är dags.

tuggar i mig morot, tomat, ägg och korv. lite soltorkade tomater också. det är såhär en matlåda ser ut när mamma inte är hemma gott folk!

på återhörande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0