det är kallt ute idag

dietistbesök och nytt liv. jag tror det är nu det börjar! jag ska i morgon bitti inviga USM med min syster, det kan ju helt enkelt inte bli annat än bra!

var är alla ni som ska köpa julklappar? inte hos mig i alla fall.. kom och fynda julklappar och visa ditt glada face (man måste vara glad!) hos mig på rut. har lunch just nu, ett bröd, proviva och någon kebabwok som min syster mixtrat ihop - smakar: gott. ja, inte mer. i kväll ska jag nog bara hem efter jobbet, äta middag med familjen (konstigt eftersom jag har lunch halv 3) och se på desperate housewives. det blir nog en kanonkväll!

(jag tipsar om en blogg: www.1000apor.se/blogs/praktikant )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejdu. Ja de va inte igår :P Jag kommer inte ens ihåg sist jag träffade dig... Jo, jag är kvar i Västerås, vi var bara en sväng i Stockholm för att titta på Stjärnor på is. Det är ju som inte så långt dit :P Allt väl med dig? Bor du kvar i Umeå?

2008-12-09 @ 16:15:59
URL: http://jeeanette.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mja, men nu har jag bott här i typ snart 4 år så jag börjar bli less. Funderar på att dra vidare til nya marker :P

2008-12-09 @ 17:23:50
URL: http://jeeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0