dagens outfit, igen. efter vissa efterfrågningar har jag gett med mig. ytterligare en gång. måste lära mig att säga nej..

DAGENS OUTFIT
made by "lediga linn" den 18 december



hello hotbabe!
mössa
: nyaste inköpet från rut mfl, ENDAST 59:-, skynda fynda!
bra och ha, slipper man förklara att man faktiskt vet att man har en dålig hårdag..
linne (lite för kort för att använda till tights, inte rekomenderbart annat än hemma) : rut mfl
ziphood: jäkligt het med mörkblå ränder, också denna från rut mfl
tights (världens skönaste): ni får en gissning - vilken affär de kommer från?
pose: snodd från någon fjortis jag såg tidigare i morse
strumpor: tror jag lånade dem från anne i 8an kanske.. (snobbenmönstrade med dålig resår)


här kommer en liten close-up på mitt bästa inköp någonsin. ska köpa 4 ex och använda tills den går sönder.
finns i mörkblå, gräddvit och två olika svarta kombinationer
(försäljar-linn kommer fram en stund även idag, trots att hon är ledig)


tog den som miniatyr, annars skulle alla få mardrömmar om jag lägger upp den som "full storlek".
påsarna under ögonen får man på köpet, de kostar ingenting extra..



ett stort tack till min magsjuka syster lisa som agerade fotograf idag. applåder i massor.


Kommentarer
Postat av: lisa

alltså, jag dör. Du är snyggast på jorden idag!

2008-12-18 @ 14:46:01
URL: http://lisarydelius.blogg.se/
Postat av: Linn

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAAAA!!!!!!! Jag om någon borde verkligen ha en sån mössa idag, gillar dig, du är bra

2008-12-18 @ 14:55:24
Postat av: Anonym

du är så jävla rolig!

2008-12-18 @ 15:04:46
Postat av: kerstin

hahaha jag dör. jag kommer sakna dig!!

2008-12-20 @ 11:25:27
URL: http://fiskklint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0