bättre sent än aldrig

här följer 'lite' bilder från egypten med bästa emma!


VI BÖRJADE RESAN MED FRUKOSTFIKA PÅ ARLANDA




UTSIKTEN FRÅN BALKONGEN (skymtar ni havsutsikten mina vänner?)



VÅR ULTRAMODERNA KYL (MED ÖPPET FRYSFACK)



GLASSADE LITE VID POOLEN



GLASSADE LITE PÅ STRANDEN



KÖPTE OSS EN ÖL ELLER TVÅ OCH LÄSTE IN OSS PÅ FAKTA OM LANDET



JAG BÖRJAR FUNDERA PÅ VARFÖR JAG HADE PÅ MIG DESSA
FULA GLASÖGON KONSTANT HELA RESAN...



LYCKADES ÄVEN MED POSE-BILDER PÅ TOAN INNAN UTGÅNG (som vanligt)



VI SÖRPLADE I OSS EN PINA COLADA VAR PÅ PAPAS (tydligen the place to be)



MIN ALLDELES FÖR SNYGGA RESEKAMRAT



POSE PÅ PAPAS (toaletten, vad trodde ni?)



VI STEKTE FRÅN 8-16 VARJE DAG





DO YOU WANT A PIECE OF LINN?



ÅT LITE VARSTANS, HÄR PÅ EN LIBANESISK RESTAURANG
(ALDRIG PÅ EN EGYPTISK KONSTIGT NOG..)



PROVADE ÄVEN PÅ EN BÅTTUR (helt jävla underbart!)



STANNADE AV PÅ EN Ö MED BARA SAND.. JAG LOVAR. BARA SAND!



HAR ALDRIG KÄNT MIG HETARE



ERKÄNN ATT JAG VANN ÖVER EMMA? HON ÄR LITE SNYGGARE ÄNDÅ.



SÅ TYPISK LINN-POSE. MITT I MATEN. DEN VAR GOD I ALLA FALL!



DET SER JU UT SOM POOLVATTEN.. HELT GALET VACKERT.


EMMA HITTADE EN HAJ I HAVET




JAG HITTADE EN LANDKRABBA PÅ LAND



VI RÖKTE PÅ. ALLTSÅ. INTE PÅ. UTAN VI RÖKTE VATTENPIPA. RIKTIGT MYSIGT PÅ STRANDEN..



EN AV DE FÅ BILDER PÅ OSS TILLSAMMANS. DÄRFÖR PUBLICERAS DEN. ÄVEN FAST DEN ÄR FUL.
(EMMA - DET ÄR JU INSIDAN SOM RÄKNAS - ELLER HUR VAR DE HAN SA?)



LEOPARD - FÖRALLTID LEOPARD.



DEN ENDA GÅNGEN VI VÅGADE OSS PÅ EN RESTAURANG SOM VAR LITE MINDRE LYXIG. GOD MAT ÄNDÅ!
(ingen magsjuka i sikte!)



SISTA MÅLTIDEN. VI UNNADE OSS LYX PÅ THAI GARDEN. SATT DÄR I TRE TIMMAR OCH NJÖT AV BÅDE HUVUDRÄTT, EFTERRÄTT OCH UNDERHÅLLNING.



INTE ILLA NÅGONSTANS.


efter denna bild kommer det åtta bilder på hasch-jamaica-mannen, jag och emma och två fula paljettklänningar med tillhörande sjalar med bollar på.. jag har en viss gräns på vad som får publiceras.. och där går gränsen.

funderade för en stund på att lägga upp min "efter-bild" - där man visar hur brun man blivit men jag insåg att det skulle nog bli way too much skin för den här stackars amatörbloggen. där gick gränsen igen.

så - vad säger ni? toppensemester? erkänn att ni blir lite avundsjuka?

nu ska jag till o packa upp resväskan! tjo

Kommentarer
Postat av: caisa

Det såg hemskt skönt ut!

2008-12-02 @ 21:21:22
URL: http://caisamais.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG är inte avundsjuk. Jag ÄR inte avundsjuk. Jag är INTE avundsjuk. Jag är inte AVUNDSJUK. JAG ÄR AVUNDSJUK!

2008-12-02 @ 23:16:48
Postat av: ANNIS

JAG är inte avundsjuk. Jag ÄR inte avundsjuk. Jag är INTE avundsjuk. Jag är inte AVUNDSJUK.

(AnnaSara tänker efter..., typ 37 sek senare:)

Vid närmare eftertanke är jag visst avundsjuk. Men det visste du väl redan från början.

2008-12-02 @ 23:20:07
Postat av: moi moi

Jag vet inte vad jag ska säga.. det finns lixsom inga ord som beskriver hur underbart det var där borta. Jag är stum helt enkelt :) (Och en liten parantes, vi måste nästan lägga upp en haschbild. Efter en photoshop/reduceringskväll kanske?) Moi moi Linn! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0