äckel-regn

regn regn och åter regn.. ska vi inte få ha någon snö över jul nu eller? allt blir bara mörkt och äckligt, alla som kommer in i butiken är blöta i ansiktet och håret bara hänger. kan inte någon skona oss från regn i december?

JAG HAR TRÄNINGSVÄRK och det känns underbart. jag har nu bevis på att mitt nya liv har börjat ytterligare en gång. i kväll ska jag bli brunare och äntligen få träffa emma "på riktigt", vi har inte setts annat än på bikbok eller rut sen vi kom hem från egypten.. i kväll ska vi verkligen rå om varandra!

Kommentarer
Postat av: joli

det är kul att läsa om dig och vad som händer i ditt liv! :)



snart ses vi :D hoppas du & acke snickrat ihop något "välkommen-hem" plakat ;)



p.s. jag har lagt upp en video!!

2008-12-17 @ 18:22:19
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0