vet inte riktigt vad som händer..

blir man hungrig av att äta pencilin? jag är svinhungrig.. även om jag typ ätit för 1 timma sen kan de riktigt göra ont i magen.. just nu är en sån stund. det värker typ!

gårdagskvällen var toppen. jag och emma badade först i hennes utomhuspool (hon bor i ett coolt lägenhetshus på teg). vi gick sedan ned till bastun för att sedan bubbla i bubbelpoolen. helt sjukt bra. en öl också. kunde de ha blivit bättre? jo.. vi gick upp till lägenheten sen, såg på film och åt naturgodis och vindruvor. en underbart bra kväll- en fredag behöver inte alltid ha alkohol inblandat. även om vi tog en öl var så var det nyktert som gällde! jag gillar den där bruden!

i kväll ska jag nog vara med jenny, de var länge sen sist och de är verkligen på tiden att vi hittar på något! :)

Kommentarer
Postat av: tomato_faceiiie ;)

det var kanon igår! :) I höst blir det fler såna kvällar, indeed! Vi ses till veckan, pusselipuss!

Postat av: tomato_faceiie ;)

det var kanon igår! :) I höst blir det fler såna kvällar, indeed! Vi ses till veckan, pusselipuss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0