torsdag

visst måste det ha regnat varje dag i två veckor nu. man blir ju less på skiten!
nu har jag lunch, efterlängtat! har spanat in att h&m har 10% och en "today"kofta för 149.. ska springa över o kolla läget! 10% på det blir ju faktiskt ännu billigare, o sådana fynd kan man ju inte missa. ska även käka lunch någonstans, har ingen fantasti var så det kommer säkert sluta på bibliotekscaféet.. mina kontoutdrag ser inte roliga ut, jag äter verkligen upp alla mina pengar.. typ waynes, bibblan, ice gourmet och hemköp. och rut mfl förstås, någonting måste man ju ha på sig också! dansen igår var svettig, hade faktiskt ombyte med och det var tur. sista logdansen nästa vecka, hoppas på succe. var så arg igår en stund att jag (!) nästan började grina. jag! det var ovanligt. tur att jag inte började grina, hade varit lite småskämmigt o sitta på logdans och gråta..


linn flyttar i helgen, ska äntligen bli stor. känns som om jag kommer bo där en del, hehe. det blir nog nice!

lunchdags, tjoho


Kommentarer
Postat av: Vera

Super fin blogg :D!

2008-08-28 @ 23:31:12
URL: http://bergstrooms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0