rut-dag

alldeles för mkt väderprat på slutet. det låter nästan som om mitt humör styrs av vädret.. så är det kanske också? inge mer väderblogg här inte. (det regnar och jag vill ha sol, det gör mig sur.) sådärja!

nu har jag lunch, ska iväg till ica gourmet för att inhandla lite käk. vet inte vad de blir idag, säkert en sallad. har bestämt mig för att vara med noga med GI nu, märkte i morse att jag gått upp 2 kg igen, hoppsan tänkte jag, nya tag! ska inte ge upp ännu. i kväll blir de äntligen dans igen, tjohoooo! (vill skriva om vädret, tänker inte göra det). jag lisa och linda ska åka ut till baggböle för 4 timmars intensivt svettande bland 40+. mysigt mysigt.

ha en underbar dag i regnet

Kommentarer
Postat av: Helena

Mattias föräldrar bor alldeles i närheten där :)



Men du, cuklar förbi rut på morgonen när jag ska till jobbet. Får ni några kunder när dom står och kräver och stänger av mm framför ingången!? Kan ju inte va det bästa för affärerna!

2008-08-13 @ 14:14:34
URL: http://gibbler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0