regn regn och åter regn

ja man kan då inte säga att man blir positiv av vädret i alla fall.
dagen hittils har varit bra! linn kom in på rut och förgyllde några tråkiga minuter, annars har de gått bra på jobbet idag ändå. på lunchen köpte jag silvershampoo så nu ska håret bli ljust och fint, lagom till vintern.. hehe. i kväll ska jag fika med jobbarkompisarna 'för att komma närmare varandra'. blir nog trevligt! sen får vi se om jag drar vidare till anna o gänget med linn, får hoppas på det :) annars blir de väl en annan gång? är supersugen på att träffa emma också, det var allt för länge sen. vi sågs typ varje dag och nu har vi inte setts på jättelänge. konstigt värre! jag taggar vår vinkväll så mkt så jag tror att jag håller på o bli alkoholist. men de är ju trevligt? eller.. nu öser de verkligen ner ute, det påminner mig om att jag borde ta en dusch och fixa till mig inför vad som komma skall.

ha en trevlig kväll, jag ska i alla fall göra mitt bästa!

Kommentarer
Postat av: Linda

låter som du får en trevlig kväll !!=D

2008-08-11 @ 16:25:59
URL: http://enlinda.webblogg.se/
Postat av: Frida Sjöö

Ska du ut på lördag Linn ? :)

2008-08-12 @ 00:05:44
Postat av: is

tagga fredag också! kanske tillochmed lördag ;)?!

2008-08-12 @ 00:29:14
URL: http://icce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0