prison break

snacka om att serien har tappat klass. såg 3 avsnitt från första säsongen med jenny i kväll - hur spännande som helst. jag kände ju igen alla avsnitt och visste ungefär vad som skulle hända men de var ändå bra. synd att såna serier ska fortsätta i all oändlighet och tappa massa tittare. varför inte sluta på topp? som lost till exempel, nu är det bara patetiskt.

var jag än befann mig idag så hörde jag 'i kissed a girl'. det gör ju i och för sig ingenting för mig nu, jag tycker den är skitbra. men tänk om typ 2 veckor då man börjar bli lite less, då kommer många andra ha fått upp ögonen för den låten och den kommer spelas über alles. hörde den idag på rix top 40, hos kicki och på mtv. det var inte direkt så att jag letade efter den, den bara ploppade upp liksom.

tog mig även en sväng ner på stan och lämnade susannes leg som hon glömt hemma, en bilfärd mer eller mindre gör inte så mkt, hade ju jenny som sällskap så :) och förresten. hur stort är hoppet på lägenhetsfronten när man kikar in på bostaden och inser att de finns EN enda hyreslägenhet ute. i sävar. åh. jag vill flytta!

nu blir de godnatt. i morgon vet jag faktiskt inte riktigt vad som händer, kanske ska vara med lisa på kvällen en stund, annars är jag rätt oplanerad. det känns skönt faktiskt, inte ha ngt uppbokat o bara kunna vara. kanske läsa en bok? why not?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0