logdans

är så fruktansvärt underskattat. jag hade så otroligt kul igår, dansade nästan hela tiden, mest foxtrott. jag tror att jag håller på o byta genre. har alltid gillat bugg mer men fox har verkligen sina fördelar också. en nackdel är dock hur svettig man blir. igår dansade jag med en som var så svettig så jag hade en FET blöt fläck på låret och hans svett rann i mitt ansikte. jag ska inte säga att jag var bättre, jag var rätt äcklig jag också. men de är tur att alla är lika fula där ute :) nu ska jag försöka ta mig ut till baggböle varje vecka som är kvar, typ 3 kanske? märkte i morse att de var någon som glidit över min fotknöl med en klack, lite öm där nu, hehe. någon som vill följa med nästa vecka? ( -det är rätt många unga där ändå.. snälla.)

börjar inte förrän 12 idag, känns verkligen toppen. har börjat 9 tre dagar i rad nu och de känns då man är uppe alldeles för sent. ska även hämta ut skatteåterbäringen om jag hinner, guld värt med mer pengar! tror även att ja ska ringa o boka tid för hål i naveln idag. om jag hinner och orkar de vill säga. och i kväll då? jo, då är jag ledig. jag har i-n-g-e-t inplanerat, lite konstig känsla. har skickat iväg ett sms till anne, vi får se om vi kanske gör något. annars vet ja inte, kanske bara är hemma o tar de lugnt? skulle också vara rätt välbehövligt.

ha en wünderbar dag

Kommentarer
Postat av: Elin

Ohh, har du bestämt dig för hål i naveln nu? ;D

2008-08-14 @ 12:27:13
URL: http://ens.blogg.se/
Postat av: suss

åå jag vill va med dig jö!!!

2008-08-15 @ 01:00:39
URL: http://sussve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0