jag är ledig

och vad ska man göra av dagen? ingen aning. och de är det som är så skönt. jag flyttade med linn igår, det var nice. mitt i alla flyttkartonger satt vi, på linns soffa, hade tänt ljus och satt och snackade. så himla härligt. jag sov över på soffan också, riktigt skön faktiskt! känns som om jag kommer spendera många nätter/kvällar/dagar på mariehem framöver!

vädret idag = soligt. men kallt. men friskt! jag tror att jag ska ut på en promenad i höstluften. ska försöka få med mig ngn villig själ också, någon som orkar lyssna på mitt snack ännu en gång. förlåt alla. men jag måste. är så himla uppe i varv, sur, besviken och less. jag förstår inte hur jag har kunnat bli så här konstig. snart är det över mina kära vänner, håll ut!

jag är ledig i morgon också faktiskt, har dock personalmöte på morgonkvisten men sen får man ju gå hem! ska på neurologen på eftermiddagen och då får jag nog veta vad som är felet på ögat. fast frågan är ju. vill man veta vad det är? är det inte lika bra o inte veta och i så fall ha det bra - slippa veta liksom.. jag vet inte. det blir som det blir!

och norgetjejerna.. de verkar ha det bra. jag ska dit och hälsa på. så är det bara!

tills vidare, ha det gött

Kommentarer
Postat av: joli

ja du måste komma och hälsa på!! :D

2008-08-31 @ 17:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0