vattengympa på hemgården

hängde med jenny och hennes kära moder till hemgården på vattengymnastik i kväll. lyckades äta muta med mig linn. väldigt trevligt måste jag säga! jobbigare än vad det brukar vara på iksu också tycker ja, och mycket varmare vatten. och utsikt mot älven som ett plus på allt. fast i och för sig, man var tvungen att använda badmössa. det var inte så snyggt. men - alla hade det. och då blir man helt plötsligt inte så konstig?
kommer nog att ha träningsvärk i några konstiga muskler jag inte visste att jag hade i morgon. men det alltid välkommet, så länge det inte riktigt värker. då kan träningsvärken lika gärna skita i att dyka upp!

det blir skola och jenny och patrik i morgon kväll. ska se om jag kanske lyckas träna lite i morgon eftermiddag också? egentligen skulle jag nog ha fixat med min projektrapport.. mjo. jag tror nog att det blir till att göra den halvklar i alla fall!

till alla er som inte lyssnat på no air. GÖR DET. den går om och om och om och om igen i mina hörlurar. riktigt bra låt! sen ska jag också tipsa om en kul film som en kul tjej gjort (sjukt mycket promo hon får på min blogg så jag nämner henne inte vid namn nu). jag ska lägga upp länken när jag hittar den. verkligen min humor!

nu ska jag ta och sova lite och jag hoppas att jag bara inte tråkar ut mina trogna få läsare med tråkig info. men du får skylla dig själv om du läst hit ned. ingenting kul i hela inlägget. måste nog bättra mig till i morgon!

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0