schoool

håret är blondt. väldigt snyggt och gulblondt. jag ska ta en "dagens håroutfitbild" och lägga in den sen. itne så mycket snyggt att se måste jag säga.
har just nu småföretagande och håller på att lägga ned företaget, och hjärtebarnet, glada zebran. japp! det är sant. det går mot sin död. lisa är sur och vill gå och äta. man kanske ska ta och lyssna på henne.
jag tar med min vän johanna och den söta lilla lisa och mitt gula hår och går ned till matsalen tror jag.

ridningen igår var mucho bravo!! MYCKET kul! sen en skrittrunda i skogen också. bra för själen, i think. så mycket svammel just nu. jag tror de är den tomma magen som pratar för sig själv..

vi hürs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0