el stockholmo

jag är en tråkmal och kopierar det jag skrivit på apberget. orkar inte skriva igen ;p kommer en uppdatering i kväll!

japp! då var man på hemmamarker igen. jag skriver fortfarande med a och o stället för åäö så det tar lite tid för mig det här.
åkte för ca 24 timmar sen från bangkok och har även lyckats vara drygt 4 timmar i turkiet. har varit i stockholm sen kl ett svensk tid ungefär. jag blev överlycklig (ja jag blev det..) när bagaget kom rullandes på bandet. nu gäller det bara att få alla väskor till umeå också. jo, för jag stannar här hela natten lång. sista flyget hem gick 1400 och vi vågade inte chansa på att hinna med det. så därför spenderar vi natten på arlanda. typ sista natten med gänget (min familj för övrigt) . de har visat sig från den positiva sidan måste jag säga. är inte alls så less på dem som jag trodde att jag skulle vara ..

kommer alltså hem i morgon bitti! jag saknar skolan. får man säga så? nej det får man inte. men jag säger det ändå. jag vet att jag kommer hata mig själv om 3 dagar för att jag skrivit det här men jag gör faktiskt det. saknar skolan alltså. alla kompisar som man har där. det är sjukt så mkt jag gillar er! man tar alla för givet alldeles för mycket! ses på måndag buddies! :)

annars loggar jag säkert in i kväll en stund - måste ju fördriva tiden på något sätt. klockan är för övrigt 21.00 i thailand nu och jag har inte sovit mkt i natt, så det blir nog en tidig kväll också..

har handlat så mkt roligt och har fortfarnade 1000 kr kvar. det gör att allt känns ännu bättre! :)
vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad har du shoppat då? Fanns jättemkt bra shopping i Vietnam också! Fick du dig någon klänning uppsydd?

2008-04-05 @ 18:05:50
URL: http://gibbler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0