det är slappt

skolan just nu.
dagarna går till att slappa, medan kvällarna och em blir till studering och fixande av projekt.
ja, det går bra för mig i veckan. känner dock att det finns en hel del skit som jag borde göra. typ engelska restuppgiften som jag har förträngt i snart ett år.. inte så bra. sen är det nk uppgift, idmc uppgift och två ledaruppdrag som ligger och trycker och måste göras. men jag deppar inte. som sagt. det går bra för mig i veckan. jag känner mig utvilad och så pass motiverad man kan vara då det gäller skolarbete.

solen gör nog sitt  ! underbart väder, bara det gör ju att man blir glad. dock luktar man grus JÄMT. men det är sånt man får ta! :) fick ju i alla fall ha på mig mina sommarskor idag, utan sockar. och det var kallt. men värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0