suck pust och nej

jag känner mig lite nere just för tillfället. i morse var allt frid och fröjd, det var fint väder, jag var pigg och peppad på dagen jag hade framför mig. satte mig för att äta lunch för sisådär en kvart sedan och läste ett sms som jag fått av emma som egentligen skulle kommit hem i kväll och umgåts med mig. dock har naturens krafter satt stopp för detta då vägen över fjället är avstängd och hon tar sig inte hem. det verkar som om vägen även kommer vara avstängd i morgon och då går det ingen buss förrän på måndag vilket innebär att hon kommer missa skoterfolkracet som är på lördag. suck. jag som hade längtat så mycket efter att träffa min bäste vän igen. hon har haft svårt för att få ledigt och nu när allt löst sig och hon sitter på bussen så är hela vägen avstängd.

jag hoppas och ber till övre makter att det helt plötsligt slutar att blåsa på fjället så att jag får hem min kompis i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0