som en gud på skidor

jag hade världens underbaraste dag igår. jag och jenny drog iväg rätt tidigt till bygdsiljum för att åka skidor. vi var nästan först på anläggningen och det visade sig att det inte skulle bli särskilt många fler som joinade backen. jag åkte på mina hyrda superskidor i de lätta backarna, men efter fika och diverse solning mitt på dagen blev jag kaxig och vräkte mig rent utav nedför den röda backen.. som jag åkte! jag körde typ racing nedför och var inte ens rädd. till er som aldrig åkt skidor med mig förut så kan jag bara berätta att jag alltid brukar åka de gröna eller blå backarna och åka mormorsvängar nedför. ibland brukar jag även göra plogen när jag tycker att det blir alltför läskigt. jag tror att de var mina superskidor som gjorde att jag vågade, och det bästa var nog ändå att jag faktiskt tyckte att det var roligt. den strålande solen och den klarblåa himlen gjorde ju inte saken sämre heller.

Kommentarer
Postat av: lisaboman

åh va roligt! :D

2011-03-18 @ 07:04:02
URL: http://lisaboman.blogg.se/
Postat av: Öjbrandt

HEJJA! :) You go girl! nya livet here you come!

2011-03-18 @ 10:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0