mitt nya liv (igen)

nu ska ni få höra på grejor!
jag har idag:
1. promenerat till jobbet
2. ätit en lunch helt utan kolhydrater (kanske inte helt utan, men ni förstår)
3. inte ätit nån kaka, godis eller annat skit (woooooot!)
4. tränat cardiomuskel efter jobbet
5. gått hem efter träningen
6. käkat middag som inte hade några kolhydrater (ja, ni förstår säkert igen)

nu då, tänker ni? kommer hon hålla det den här gången?
ja, det kommer hon! med pepp från alla jag känner ska jag va så liten i sommar att ni inte ens kommer att se mig. jag ska åka slalom hela dagen i morgon och på kvällen har jag bokat in ett bodypump pass. på torsdag har jag också tänkt att träna efter jobbet.. yes. jag chockar kroppen. tror den behöver ett friskt uppvaknande från sin vintervila..

Kommentarer
Postat av: lisa

GO GO GO LINN! Du är grym!

2011-03-15 @ 21:23:28
Postat av: AnnaSara

HEJA Linn! U can do it! PS: Ska man få se den där himla tatueringen nån gång eller?? ;)

2011-03-16 @ 07:41:35
URL: http://annasarapersson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Linn! Du är bara bäst!!!

2011-03-16 @ 19:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0