grillning


igår var jag och grillade korv vid kroksjö-söderviks vvo med världens längsta grillpinne.
den andra långa grillpinnen jag grillade på innan brann av då jag råkade missbedöma avståndet till glöden och elden, så precis när korven var klar att ätas så föll korven av för att pinnen helt enkelt gick av. jag blev faktiskt nästan lika besviken och arg som om jag vore 10 år och hade grillat min korv i all evighet.




tur att jag hade en ny pinne att grilla på och även en helt ny bit falukorv så jag blev mätt.



Kommentarer
Postat av: Linda

haha skön. Nu blev jag sugen på att fara ut och grilla!



1. tack!

2. Eller hur! Då kunde jag roa mig med att ta kort på mig själv istället! ;)

3. Haha men det är ju sant. Jag har inte fått ett enda blåmärke och det måste ju vara ett bra tecken :D



Såg dig i lördagens tidning också! Hur najs som helst ju!

2011-03-14 @ 17:42:01
URL: http://ljnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0