det som hänt sen sist

jag skyller på en förfrusen hjärna för att jag inte bloggat på några dagar. mina fötter har ständigt varit på vift någon annanstans och det känns aldrig som om jag har haft tid att sätta mig ned och bara chilla vid datorn. när jag väl har kommit hem till lägenheten igen så har jag varit så utpumpad på energi att jag bara slängt mig i sängen och somnat i farten.

jag hade hur som helst bland de bättre utekvällarna på länge i lördags. lisa joinade (och bara det gör ju att man vet att de kommer bli bra) och vi drog på förfest med några andra och sedan vidare till cover för att lyssna till julias härliga stämma på covergolvet. jag stod längst fram vid scenen, mitt framför jullan, och sjöng med 3/4 av kvällen. efter en otroligt ohärlig resa hem igen (endast pga kyla, inget annat) så somnade jag sött i min säng bredvid en snarkande lillasyster.

annars har det väl inte hänt så mycket sen sist.. jag har varit ute på långpromenad med matilda, haft morgonmöte på jobbet, varit i stallet, varit på fika hemma hos mor och far, ridit på en pålle, sett "i rymden finns inga känslor" och en massa annat onödigt. idag jobbar jag och det är kaos här. vi har fått så mycket nya varor att det knappt går att ta sig fram på lagret. vi ska göra om två hela väggar och senare idag har jag personlig styling (som jag för övrigt helt hade glömt bort). ikväll ska jag nog göra det jag gör allra bäst: hänga med min granne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0