lyckseledagar

sådärja! då var man hemma igen efter några intensiva dagar i lycksele. jag har jobbat på, ridit, ätit och skrattat. skulle egentligen åka hem igår kväll men blev övertalad till att stanna tills i morse, då vi igår kväll skulle köra fotboll med hästarna. haha. det var riktigt skoj och jag avslutade det hela med att drutta av. som tur var hade jag en islandshäst och de är för er som vet, inte särskilt höga.

åkte bussen som gick klockan 7 i morse från lycksele och har sedan dess bara sovit, sett true blood och sminkat mig. tack för make-up, nu ser jag ut som en människa igen. börjar jobba klockan 12 så de börjar bli dags att bege sig snart!

i kväll tror jag bara att de blir en hemmakväll. ska betala lite räkningar, diska undan, se ännu mer true blood och kanske möta upp emma för en dejt också. vi får se, helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0