då jag nästan fällde en kvinna i backen

på förmiddagen idag var det världens bästa väder. jag och erica tog oss (efter många om och men) ut i backen, åkte upp till toppen och möttes av världens bästa utsikt. det var som om det slog mig att vackrare än såhär blir det faktiskt inte. vi åkte en sväng och satte oss i en driva, drack festis och åt bulle. där satt vi i 1½ timma, de blev alltså inte så himla mycke skidåkning för vår del. åkte ner efter nån timma till joli och hanna och grillade körv, drack spetsad varm choklad och öl. därefter gick vi med tunga steg vidare till afterskin, då jag och joli var mest sugen på att RS:a. där var de röj och vi fällde nästan en kvinna på vägen ner från afterskin då vi hade lite dålig styrning på vårt tåg.. hon gled med en bit och det frambringade flera långa skratt (även om jag trodde att hon skulle skälla ut mig ett tag). nu ska jag sminka mig (igen) och börja tagga upp (igen). utgång i kväll också, i morgon blir det hemfärd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0