svenska hjältar

efter att jag hade varit i stallet skyndade jag mig hem. varför? jo, för att det var final av biggest loser (jag vet, jag är en nörd) och även svenska hjältar galan - typ tv-höjdpunkten på hela året. jag bäddade ner mig i min soffa, släckte ner lägenheten och låg bara och tog in allt som sades på galan. alla tal, alla musikuppträdanden och såklart alla "trailers" om hjältarna. precis när det hade sluta rinna tårar för en persons hjältedåd, ja då smackade fyran igång med ytterligare en hjälte. det känns som om jag bara hann torka bort tårarna så var det dags att grina igen. jag grät totalt fem svängar i kväll, det måste ju vara nåt slags rekord under två timmar?

hur som helst, det är ju världens bästa programidé! nu är jag på strålande humör och känner att ingenting är omöjligt och mina små problem om framtiden som tidigare känts så stora, känns nu minimala. det känns som allt kommer lösa sig så småningom vilka val jag än gör. det borde vara mer fokus på tv och i tidningar om positiva saker än att bara fokusera på allt negativt som sker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0