pepparkakshuset

vårt pepparkakshus blev ett verk som aldrig någonsin skådats förut. en porrdörr, en nödutgång, snögubben gert som portvakt och hans kompanjon toms som vakthund. tomten i skorstenen med sin ferarri parkerad på taket.. vi hade kul igår, behöver jag säga mer? drack även en massa glögg och snackade strunt. vid halv tolv drog vi ner till olles och satt där och hängde enda tills det var stängningsdags. människorna som var kvar då (förutom vårat gäng då, såklart) hade nog inte alla bestick i lådan. jag och jullan vandrade hemåt och jag somnade i min säng strax efter tresnåret.

idag ska jag till ersmark för att ta hand om hundarna. axo ska till vetrinären för att ta bort sina stygn från operationen för nån vecka sedan och jag är in charge of att köra dit hunden. annars är jag rätt planlös idag, och det känns alldeles alldeles underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0