mitt i veckan häng

nu ska ni få höra på grejer!
i kväll ska jag till jullan och julbaka. vi ska göra knäck och försöka knåpa ihop ett pepparkakshus. det vet man aldrig hur det går.. vi ska dricka lite glögg och sen dra vidare ner mot olles för att hänga. eller jag ska snarare hänga. jullan ska sjunga och jag ska sitta ensam vid ett bord och lyssna på jullan som sjunger. snacka om en självständig tjej jag är, haha. ensam mitt i veckan på olles. nä, jag ska se till att få med mig nån fler. man kan ju faktiskt inte sitta helt fullt och brutalt ensam vid ett bord en onsdag på en pub. det finns faktiskt gränser man inte får passera..

Kommentarer
Postat av: Linda

haha GILLA!

2010-12-08 @ 20:00:03
URL: http://ljnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0