lagat taket

den här dagen har varit rätt så seg ändå. blir aldrig särskilt bra när man sover som en kratta på natten. tur att min pappa kom på besök idag, för då var jag tvungen att städa upp lite i röran här i lägenheten. han var här för att sätta upp mitt draperi för sängen igen (som jag rev ner när jag satte mig på det så att hela takfästet lossnade och tog med sig lite av taket. oops..) och fixat upp min rullgardin som jag var helt oförmögen att sätta upp helt själv. nu har jag en mörk liten sängvrå igen och det känns nästan lite spännande att få gå och krypa ner i sängen i natt.

i kväll ska jag umgås med caisa, och jag hoppas hon kan ta att det hänger tvätt i hela lägenheten och att jag ser ut som om jag blivit påbackad av en bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0