den perfekta söndagen

i natt har jag sovit elva timmar och det var amazing. jag kröp ner i min lilla mörka vrå och somnade sött och när jag vaknade för drygt en halvtimma sedan så var det fortfarande rätt mörkt i lägenheten. tänkte att klockan kanske skulle va nio eller något sånt, men icke det. när jag drog upp min bästa mörkläggningsgardin så fick jag en stor fet megamäktig chock över hur ljust det egentligen skulle ha varit i min lägenhet. då blev jag ännu mer nöjd över mitt inköp.

just nu sitter jag och äter lite kladdkaka som blev över från gårdagens dejt med caisa och bonusdejtarna frida och sofi. vi hade otroligt mysigt med lite tv, götta och prat. synd bara att jag var lite småschleten från dagen innan och mest låg och fläkte ut mig i mina feta brallor och min "student 2008" hood. tur att man kan ha såna dagar också tillsammans ibland, och inte bara vara feststylade och råglada och överpeppade på vin.

idag ska jag iväg till ersmark. först ska jag möta upp linn och anette och umgås med dem ett tag. därefter ska jag nog till mina föräldrar och lisa om hon nu är hemma och hänga lite med dem och hundarna. PERFEKT söndag. helt perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0