dagens outfit

avatar style..






för att få denna utomordentligt snygga stil måste man se till att hitta en stark blå färg att kunna smeta i ansiktet. (obs! se till att inte få något i håret! avatarer har inte blått hår.) effekten på färgen är allra mest framträdande om ögonen är helt osminkade och gärna lite röda av sminkborttagningen. håret gör man som man själv vill med, men jag kände att det var fräscht med ett knut mitt på skallen och lite längder bak i nacken. nyttja något svart klädesplagg så att ingen kan missa att ditt ansikte är blått. om man vill lyxa till det lite extra kan man alltid smeta på lite läppglans. tänk då på att inte ta en färg som skär sig emot din blåa hudton. använd gärna lite ljusare fräscha toner, typ ljusrosa eller vitt. idomin funkar perfekt! om man vill ha riktiga sexy lips är klarrött ett hett tips.

hoppas ni blev taggade på avatarstilen.
jag finns här för att inspirera er.

Kommentarer
Postat av: anette

love your outfit!

2010-12-03 @ 10:52:20
Postat av: caisa

to diiiiie for!



tid att ses i helgen hot-stuff?

2010-12-03 @ 10:56:55
URL: http://caisamais.blogg.se/
Postat av: erica

hahaha fan vad jag gillar dig!!!

2010-12-03 @ 11:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0